10 tanda-tanda manusia yang mempunyai SAKA

on 16/02/13


1. Menderita sakit yang tidak diketahui apa punca nya.. Pergi ke klinik/hospital doktor tidak mengesan apa punca peyakitnya..Begitu jua dengan sakit jantung,dengan tanpa diketahui tiba2 dapat serangan jantung..

2. Sakit yang dideritai berpanjangan dan berulang-ulang. Mislanya gastrik,kencing manis,darah tinggi,maigrain yang tidak akn sembuh dan kekal di dalam badan pesakit. Hilang hanya seketika,kemudian datang semula..

3. Menderita penyakit misteri.. Asyik terkena sihir sahaja.Rupa nya sihat akan tetapi sebenarnya sakit. Adakala nya serperti tidak boleh tengok matahari,sentiasa hendak tidur,lemah,lesu dan sakit pada badan yang tidak diketahui oeh sebabnya..

4. Penyakit keturunan serperti kemurungan.gout dan gila.

5. Jodohnya panas.. Cth nya serperti susah dapat jodoh,ada orang suka akhirnya tidak jadi,kadang-kadang sama suka,tapi akhirnya tidak jadi kahwin.. Semua ada kaitan dengan saka,yang selalu menggangu perasaan..

6. Sukar mendapatkan zuriat,kadang-kadang sudah kahwin bertahun-tahun msih tidak dapat cahaya mata.. Apabila saka itu sudah ada di dalam badan maka ia tidak mahu berkongsi dengan orang lain apabila sudah dapat makan dari tubuh manusia.. Ada yang boleh mengandung akan tetapi selalu keguguran,biasanya berhadapan dengan saka jin nenek.. Anak hilang di dalam kandungan itu juga disebabkan oleh saka itu dinamakan saka bunian atau saka kayangan,ia jenis haruman..

7.Mempunyai emosi yang tidak stabil,sering beremosi,cepat merajuk,cepat marah,sensitif yang kerterlaluan dan cepat naik angin..

8. Jauh daripada ALLAH,semakin lama semakin liat untuk melakukan ibadat.. Ada juga kes yang apabila diberi sepotong Ayat Al-Quran dan zikir di amalkan mereka tidak mampu mengamalkan nya,rasa panas,malas,mengantuk sangat,hingga tidak dapat melakukan nya..

9. Di dalam keluarga ada anak-anak yang sangat nakal,kecil-kecil sudah melawan orang tua dan terlalau degil..

10. Salah satu tanda lelaki yang mempunyai saka ialah isteri orang sangat tertarik kepada nya.. Bukan nya anak dara.. Itu semua nya kerja saka.. Jika tertarik maka satu kejayaan bagi iblis yang menghancurkan rumah tangga manusia..

Jika di antara kita mempunyai gejala-gejala tersebut,haruslah ber ikhtiar semoga dapat membuang saka tersebut dalam badan kita.. Hanya pada ALLAH kita berserah dan meminta..Insyaallah,Aamiin,aamiin,yarabalalaamiin.. Yang baik datang dari ALLAH,dan yang buruk adalah kelemahan kita sendiri yang serba kekurangan...

Ranking: 5

Rating : 5 | Reviewer : Mohd Islam

3 comments:

  1. kesiannya orang2 macam aku ni ... ada GOUT
    Ohhhh..mulai hari ni sesiapa yang baca artikel ni
    akan syak yang orang ada gout macam kami
    ni ada saka... malang sungguh!!. Kalau benar tanda-tanda itu
    tak apa .. sebaliknya kalau tidak??

    BalasPadam