Alasan Popular Bagi Wanita Yang Enggan Menutup Aurat



  1. Semua yang tutup aurat, kompom masuk syurga ke?!
    Dik, yang pasti, jika tidak menutup aurat, confirm masuk neraka.
  2. Pakai jarang ke, ketat ke, itu hak kami. Kalau tak suka, jangan tengok.
    Dah lalu lalang depan mata, suka tak suka pasti tertengok jugak. Adakah kita berani menjamin bahawa semua lelaki ajnabi mempunyai hati suci dan iman yang tinggi untuk menahan godaan syaitan?!
  3. Kami rasa apa yang kami pakai tak seksi. Terpulang kepada individu yang memandang kami
    Seksi atau tidak, kita tetap berdosa walaupun hanya menayang sehelai rambut
  4. Walaupun kami tidak bertudung, kami tetap sembahyang dan puasa.
    Kita yakinkah bahawa ibadah kita itu sudah cukup untuk menjamin kita ke syurga?!
  5. Suka hati kamilah nak pakai macam ni. Kami tak susahkan hidup orang lain.
    Anda sebenarnya telah menyusahkan bapa, suami, saudara lelaki dan anak lelaki anda dengan menarik mereka ke neraka bersama anda disebabkan mereka tidak menegur dan gagal mendidik anda
  6. Apa yang kami pakai, ini antara kami dengan Tuhan.
    Berani cakap kat dunia. Berani ke cakap macam tu depan Allah nanti?! Lawan perintah Allah, neraka tempatnya.
  7. Kami pakai seksi macam ni sebab ikut arahan photographer/pengarah filem untuk disesuaikan dalam scene.
    Sanggup patuh arahan mereka yang hanya manusia biasa daripada patuh suruhan Allah?!
  8. Bukan kami tak mahu menutup aurat, cuma masih belum sampai seru.
    Macam mana seru tu?! Nasihat yang diberi tu, seru lah tu. Nak seru macam mana lagi? Mati tidak mengenal usia. Takut tak sempat nak bertaubat nanti.
  9. Takkan nak buat perubahan secara drastik? Slow-slow la
    Boleh ke cakap kat Malaikat Izrail nanti, "Tunggu la kejap. Lepak la dulu. Jangan ambil nyawa aku lagi
  10. Tutup aurat tu bagus, tapi kami tidak mahu hipokrit kerana tidak ikhlas melakukannya
    Kalau begitu anda sebenarnya memang hipokrit. Mengaku sebagai Islam, mengaku sebagai hamba Allah, mengaku sebagai umat Muhammad, namun segala suruhan agama, segala perintah Allah, segala pesanan Rasulullah, semuanya anda tak buat. Ikhlas tak ikhlas lain cerita, yang penting WAJIB buat!
-Gempak

0 comment... add one now